Mezoterapi

Mezoterapi Nedir?

Mezoterapi günümüzde estetik tıp dalında selülit tedavisinde, yüz gençleştirme ve saçlı deri tedavilerinde sık kullanılan yöntem sayılır. Mezoterapinin kelime anlamı, orta deriye ince uçlu iğnelerle belli açılarla ilacı direkt hedef dokuya enjekte ederek bölgeye tedavi sağlamaktır. Bu yöntemin temeli seri şeklindeki iğnelerin çarpma etkileri ile bağışıklık sistemine harekete geçirmek ve kılcal damar ve kanlanmanın artışı ile direkt hedef organı etkilemektir.

Sonuçların hızlı ve kesin olması, doğru kişilerce uygulandığında her hangi bir yan etki içermemesi, cerrahi yöntemlerin aksine lokal ve ya genel anestezi gerekmemesi ve uygulamadan sonra kişinin günlük aktivitelerini herhangi bir şekilde etkilememesi, kozmetik yöntemler (yosun, parafin, masaj) göre çok daha etkin sonuçlar sağlaması ve kısa sürede gerçekleşmesi Mezoterapinin avantajlarıdır.

Beauty skin Concept - Beautiful Young Caucasian Woman with Clean Fresh Skin look away with pink studio background. Girl beauty face care. Facial treatment. Cosmetology , beauty and spa.

Saç Mezoterapi

Özellikle saç dökülme ve saç canlandırmada tercih ettiğimiz bir yöntemdir. İlk aşamada saç dökülme nedenleri araştırılır ve varsa bir neden tedavi edilir. Bu yöntemde çok ince uçlu mezoterapi iğnesi ile vitamin, kan dolaşım düzenleyiciler, elastin, kollogen tetikleyiciler, keratin yapı elemanlarından oluşan bir kokteyl enjekte edilir, kişinin problemin yoğunluğuna göre minimum 6 seans haftada bir uygulanır. Genelde prp uygulamaları ile kombine edilir.

Cilt Gençleştirmede Mezoterapi

Yüz cildin altına hücre yenileyici, kombine vitaminler, dolaşım düzenleyiciler, protein yapı taşları ve dolgu maddelerden hazırlanan bir kombinasyon enjekte edilir, cildi canlandırmak, leke tedavi etmek, sarkmaları bir dereceye kadar toparlamak, kırışıklıkları bir dereceye kadar açmak ve ilerde oluşacak olan etkileri azaltmak için yapılır ve cilde ferah ve parlak bir görüntü kazandırır. İhtiyaca göre değişmekle birlikte ortalama 3-6 seans ilk aşamadaki 4 seans haftada bir ve sonradan ayda bir şeklinde uygulanır.

IMG-20190208-WA0001