Koltuk Altı

Koltuk altı estetik dolgu tedavisi nasıl yapılır?
Koltuk altı terlemelerinde estetik dolgu tedavisi çok kısa sürer. estetik dolgu ikiye bölünerek her iki alana uygulanır. estetik dolgu tedavisinde terleyen bölgede 20-30 adet noktaya minik iğnelerle estetik dolgu zerk edilir.

Estetik dolgu koltuk altı terleme şikayetinde acı hissedilir mi?
Estetik dolgu terleme tedavisinde koltuk altı uygulamaları fazla hissedilmez. Uygulama öncesinde anestezik krem sürülerek, işlem sırasında buz uygulanarak veya soğuk hava üfleyen cihazlar kullanılarak daha konforlu hale getirilebilir.

Estetik dolgu koltuk altı terleme tedavisinin yan etkisi var mıdır?
İşlem sonrası beklenen önemli bir yan etki yoktur. Estetik dolgu cilt içine yapılır. Koltuk altı dokusunu zedelemez. Sadece enjeksiyona bağlı kısa süreli morluklar görülebilir.

Estetik dolgu koltuk altı terleme tedavisinin etki süresi ne kadardır?,
Estetik dolgu koltuk altı terleme tedavisinde estetik dolguetkisi ortalama 6-12 ay arasında sürmektedir. Yapılan araştırmalarda estetik dolgu etkisi geçtikten sonra terleme oranının azaldığı tespit edilmiştir. Koltuk altı terleme tedavisinde estetik dolgu yöntemi 2004 yılında FDA tarafından kabul edilmiştir.

Estetik dolgu koltuk altı terleme tedavisi kimlere yapılmaz?
Estetik dolgu terleme tedavisi hamile ve emziren annelere uygulanmaz. Kas hastalığı olanlara estetik dolgu yapılmaz. Gentamisin ve kinidin kullananlara uygulama yapılmaz. Koltuk altı terlemesi nasıl görülür? Koltuk altı terlemesi şikayeti olanlarda, koltuk altı bölgesinde aşırı ıslaklık söz konusudur. Koltuk altından damlayacak şekilde terleme artışı olabilir. Kıyafetlerde ıslak görünüm ve terlemeye bağlı giysilerin renklerinde bozulma problemi olabilir. Giysilerde ıslak halkalar oluşur. Bazı kişiler günde iki-üç kez gömlek değiştirilebilir. İpek gibi hassas kıyafetleri giymek zorlaşabilir. Bu tür durumlar kişide sosyal açıdan rahatsızlık yaratır.

Koltuk altı terlemesi neden olur?
Koltuk altı terlemesinin nedeni, sempatik sinir sisteminin aşırı uyarılmasıdır. Koltuk altı terlemesine bazen avuç içi ve ayak tabanı aşırı terlemeleri eşlik edebilir. Bu kişinin yapısıyla ilgilidir. Stres ve gerginlik koltukaltı terleme şikayetini çok artırabilir. Şikayet genel olarak ergenlik çağında başlar. Koltuk altı terlemesine guatr, kansızlık gibi iç hastalıklarının eşlik ettiği pek görülmez.

Koltuk altı terleme tedavisi nelerdir?
Genel olarak, koltuk altı terlemesine deodorantlar ve losyonlar fayda etmez. Koltuk altı terlemesine çözüm, terleme kesici aliminyumlu losyonlar, iyintoforez, estetik dolgu ve cerrahi yöntemler olabilir. Günümüzde en çok tercih edilen yöntemler estetik dolgu ve cerrahi tedavilerdir.

koltukaltı
× Whatsapp